Сьогодні: Сер 20 вересня, 2017 08:43




Створити нову тему Відповісти  [ 7 повідомлень ] 
Чопер із Аіста??? 
Автор Повідомлення

З нами з: Чет 22 вересня, 2011 17:14
Повідомлення: 23
Велосипед: trek
Відповісти з цитатою
Повідомлення Чопер із Аіста???
Реставрую свій старий Аіст, і вирішив зробити таку річ:
Перенести сідло на багажник
розрізати раму, змінити нахил рульової колонки
Зробити довгу передню вилку
Такий собі міні чопер получиться.
Питання у передній вилці.. з чого її зварити таку довгу щоб не ламалась і не важка була.


Пон 02 липня, 2012 15:17
Профіль
Аватар користувача

З нами з: Нед 27 грудня, 2009 01:59
Повідомлення: 2883
Звідки: 097-990-0296
Велосипед: Vianelli
Відповісти з цитатою
Повідомлення Re: Чопер із Аіста???
Міцні і легкі деталі вміє робити Гарбарук з карбону http://garbaruk.com/ru/contacts

Будь-яка міцність, при найменшій можливій масі для досягнення цієї міцності.

Якщо "аби подешевше" - то тут варіантів маса:
- вуглецеві сталі - будь-яку сталь групи А або В, крім групи Б (сталь 8, 10, 15, сталь 20 і т.д.)
- леговані сталі (30ХМА, 30ХГСА, 14ХН4А, 38Х2Н5М, 20ХН3А)
- нержавіючі сталі (304, 440)
- дюралеві сплави (2ххх, 6ххх, 7ххх серій)

Крім вибору матеріалу на міцність і масу величезний вплив (більший за матеріал) має знання тобою сопромату для розрахунків, а також технології металообробки якими ти володієш.

Якщо ти не знаєш сопромат і не зможеш розрахувати параметри наприклад труби - то вибрана тобою труба буде або недостатньо міцна, або надто важка. Щоб вибрати деталь з оптимальними параметрами (діаметр, товщина стінки) потрібно виконувати сопромат розрахунки.

Технологія металообробки також має більший вплив на масу ніж вибір матеріалу. Труба з перемінною товщиною стінки ("батінгована") має краще співвідношення міцність/маса. Але СРСР розпався раніше ніж зміг освоїти таку технологію.
Безшовна труба міцніша за трубу зварену з листа. СРСР в середині 80-х зміг освоїти таку технологію, до того імпортував італійські і англійські труби.

_________________
Зображення Зображення


Пон 02 липня, 2012 15:57
Профіль ICQ

З нами з: Чет 22 вересня, 2011 17:14
Повідомлення: 23
Велосипед: trek
Відповісти з цитатою
Повідомлення Re: Чопер із Аіста???
Дякую, досить змістовна відповідь... погоджуюсь повністю..
Я більше мав на увазі де в Рівному є металобаза з можливою наявністю таких труб ( не стандартних) ? Можливо вже хтось собі шукав щось подібне. Можливо квадратного розрізу..


Пон 02 липня, 2012 16:24
Профіль
Аватар користувача

З нами з: Нед 27 грудня, 2009 01:59
Повідомлення: 2883
Звідки: 097-990-0296
Велосипед: Vianelli
Відповісти з цитатою
Повідомлення Re: Чопер із Аіста???
Нестандартні це які?

Стандартні труби є в http://rbp-rivne.com/trubi.html

Так як чоппер буде мати дуже пологий кут штока, то в місці кріплення штока до вилки будуть діяти дуже великі зусилля на згин.

Оскільки тебе жорстко обмежує вибір типу рульової: 1" різьбова рульова, то це накладає нереальні вимоги до міцності кріплення штока до корони. 1" рульова не дозволяє взяти для штока трубу товщу за 26 мм, а різьбовий тип не дозволяє взяти товщину стіни понад 1.5 мм (інакше не влізе в неї винос з конусом).

Тому вилки чоперів як правило роблять двохкоронними, це різко (на порядок) зменшує вимоги до міцності кріплення штока (він взагалі може бути навіть не приварений і не мати на згин ніякого опору, можна просто з торця прикрутити великою гайкою чи болтом). Оскільки труби вилки можуть не зварюватися, а проходити наскрізь проточених дирок в короні - можна використовувати нержавіючу сталь, яка гарно виглядає і не потребує фарбування.

Зображення

Ну і в будь-якому випадку краще по можливості переробити рульовий стакан на більш потужний - хоча б на 1 1/8" різьбовий, але ще краще на безрізьбовий 1 1/8 або й навіть 1.5"

_________________
Зображення Зображення


Пон 02 липня, 2012 16:41
Профіль ICQ

З нами з: Чет 22 вересня, 2011 17:14
Повідомлення: 23
Велосипед: trek
Відповісти з цитатою
Повідомлення Re: Чопер із Аіста???
Я якраз дивлюся на таке рішення вилки як у мотоцикла ( траверса і два пера).....це зніме багато питань.
Дякую.


Вів 03 липня, 2012 09:44
Профіль
Аватар користувача

З нами з: Нед 27 грудня, 2009 01:59
Повідомлення: 2883
Звідки: 097-990-0296
Велосипед: Vianelli
Відповісти з цитатою
Повідомлення Re: Чопер із Аіста???
Глянь як був зроблений львівський велосипед Еврика:

Зображення

в мене був такий, може щось осталося від нього, то гляну

_________________
Зображення Зображення


Вів 03 липня, 2012 14:45
Профіль ICQ

З нами з: Чет 22 вересня, 2011 17:14
Повідомлення: 23
Велосипед: trek
Відповісти з цитатою
Повідомлення Re: Чопер із Аіста???
Ти не повіриш.. сьогодні на Чорновола побачив такого вела ( евріка) і зразу змалював що у нього так вилка зроблена..
подивись будь ласка може якраз вилку знайду..
враховуючи те, що сидіти я буду на задньому колесі, то нагрузка на передню частину не буде великою.
Як фото вставити того що я хочу зробити???


Вів 03 липня, 2012 17:34
Профіль
Відображати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 7 повідомлень ] 


Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі

Знайти:
Вперед:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Український переклад © 2005-2007 Українська підтримка phpBB