Сьогодні: Сер 20 вересня, 2017 08:27




Створити нову тему Відповісти  [ 4 повідомлень ] 
ОГОВОРЮЄМО ТУТ про чотириколесні конструкції 
Автор Повідомлення
Аватар користувача

З нами з: Нед 27 грудня, 2009 01:59
Повідомлення: 2883
Звідки: 097-990-0296
Велосипед: Vianelli
Відповісти з цитатою
Повідомлення ОГОВОРЮЄМО ТУТ про чотириколесні конструкції
Цитата:
Заявлений КПД приводу: 96%

ККД цепної передачі з заднім переклюком - від 88 до 94% залежно від діаметру зірок.
На цю тему дуже обширна стаття в HPV nieuws no.4, 1999.
Там і теоретичні формули, і стендові вимірювання, і теплові фотографії стенду (що найбільше гріється, в яких частинах найбільше втрачається енергія)

В зубчатих передач (планетарка, коробка передач) по любе менший ККД

_________________
Зображення Зображення


Нед 26 вересня, 2010 19:27
Профіль ICQ
Аватар користувача
Учасник Туру Вихідного Дня
Учасник Туру Вихідного Дня

З нами з: Пон 16 березня, 2009 19:42
Повідомлення: 360
Велосипед: TREK WAHOO 29''
http://www.facebook.com/profile.php?id=100003334095325
http://vk.com/id145939495
Відповісти з цитатою
Повідомлення Re: ОГОВОРЮЄМО ТУТ про чотириколесні конструкції
согласно теор мех ккд зубчастої передачі = 97 відсоткам
зато в теор мех не сказано який ккд має тросова передача - ось де собака порилась
якщо кпд = 95 % , то ясно звідки цифра 96 % .
Правда я ніде не бачив про характеристики тросової передачі - тут не все так просто.


Іще один момент про який всі забувають цитую :

http://velomobile.org/library/articles- ... 1-15-54-36

Нужно различать КПД связки "человек -преобразующий механизм" и "передающий элемент". В случае с традиционным велоприводом, цепь как передающий элемент имеет великолепный КПД в 84-96%, в то время как отмечено выше КПД человек -преобразующий механизм" не превышает 60%. Попытки разработать линейный привод вызваны прежде всего желанием повысить КПД системы "человек -преобразующий механизм"




так що треба заздалегіть обумовлювати про що йде мова, вобщем тут такий темний ліс !!! А який ккд мав на увазі конструктор , то хз.


Пон 27 вересня, 2010 01:54
Профіль ICQ WWW
Аватар користувача

З нами з: Нед 27 грудня, 2009 01:59
Повідомлення: 2883
Звідки: 097-990-0296
Велосипед: Vianelli
Відповісти з цитатою
Повідомлення Re: ОГОВОРЮЄМО ТУТ про чотириколесні конструкції
Цитата:
согласно теор мех ккд зубчастої передачі = 97 відсоткам

ккд зубчастої передачі сильно залежить від обертів, при 100 об/хв він не такий як при 2000 об/хв

Крім того ККД ще сильніше залежить від наявності масла між зубами, а також його тиску.

_________________
Зображення Зображення


Пон 27 вересня, 2010 08:08
Профіль ICQ
Аватар користувача
Учасник Туру Вихідного Дня
Учасник Туру Вихідного Дня

З нами з: Пон 16 березня, 2009 19:42
Повідомлення: 360
Велосипед: TREK WAHOO 29''
http://www.facebook.com/profile.php?id=100003334095325
http://vk.com/id145939495
Відповісти з цитатою
Повідомлення Re: ОГОВОРЮЄМО ТУТ про чотириколесні конструкції
так ці фактори теж впливають на ефективність.


Пон 27 вересня, 2010 15:48
Профіль ICQ WWW
Відображати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 4 повідомлень ] 


Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі

Знайти:
Вперед:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Український переклад © 2005-2007 Українська підтримка phpBB